Jumaat, 17 Julai 2009

COBAAN!!!!!....BENER-BENER DICOBA
Pada 17 Julai 2009 (Jumaat) jam 4.30 ptg aku menerima pannggilan telefon dari seorang rakan. Beliau mananyakan aku tentang pertemuan, cadangannya pada malamnya jam 9.00 malam kami akan bertemu di Puduraya. Aku bersetuju dengan cadangan itu. Selepas Solat Maghrib anggaran jam delapan malam aku menunggang motor kapcai menuju Puduraya. 40 minit kemudia sampailah aku di Puduraya setelah mengharungi simpangsiurnya laluan kota raya yang aku memang tak biasa. Aku 'parking' motor kapcai aku di medan 'parking' motosikal Puduraya. Tepat jam 9.00 malam aku 'call' kawan aku dan menerima jawapan bahawa dia terpaksa balik ke Seremban segera kerana anaknya 'accident'. Kami tak dapat bertemu pada kali ini. Tanpa membuang masa aku start motor aku dan 'blah dari situ, malangnya kedua-dua tayar depan dan belakang sudah bocor. Aku tolak motor aku pelan-pelan sampai ke Menara Bandaraya....aku kepenatan. Aku tinggalkan motor di situ dan teruskan perjalanan pulang ke Pandan Indah menaiki komuter.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan